Love love love

INATT vaknade jag klockan två. nästan prick!
det ÖS regnade och det lät som om någon försökte öppna min dörr..
det hjälpte nog inte att jag sett Henning mankells "MASTERMIND" tidigare på kvällen! hehe..
Och jag va så RÄDD! jag hörde mitt eget hjärta, där det satt i halsen.. BLÄ för att va rädd mitt i natten! Jag vill aldrig mera va själv! =(


SEN till NEWS: I'm in love.. ( förlåt wille, jag kan INTE släppa det..)
Jag har hittat de absolut vackraste skorna i hela världen! Och mitt hjärta bultar var gång jag tänker på dom, och rodnar lite ibland! Dom är VÄLDIGT O-Elsiga, men ändå VÄLDIGT elsa.. hehe.. kan det vara så..
jag vill nog att dom ska vara Elsiga, för SOO FINE! MHMM!


Kolla bara vilka DONNAS!

THANK HEAVEN FOR FORNARINA!




NU ska jag jobba! CIAO! - Elso

Kommentarer
Postat av: Eeeerika

har du buyat dom då?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback