måndag idag, packa idag!

Jaså, undrar du, vart ska lilla elso nu då?
JO de ska jag tala om för dig!
Jag ska åka bussen upp till stockholm, där jag ska träffa min Bästa bästa vän Anne Jansson!
Jag har nog inte träffat henne på ett ettoch ett halvt år eller något! och de ska bli så fett kul!
jag ska också passa på att träffa Storasyster Jenny! och det va ÄNNU längre sen jag träffade henne! ( jag jag vet wille, jag skrev inte rätt där!)

såå, imorgon halv tolv e jag på VÄÄÄG!

blir borta en hel vecka, och det värsta är att jag har KEIN ANING vad jag ska ha med mig! haha!



Skriver nog mer sen eller imorgon, för DÅ JÄVFLAR E DE NÄRA!

åh GUD vad jag komemr sakna jobbet! och willo! och jobbet!

TJÜSS - elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback