P to the U to the H to the !!

haha VILKEN DAG!
de känns som jag ska DÖ rakt av, vilken sekund som helst!
ut på stan, OH herregud!
fan va stockholm är FINT.. inte fint som i meningen " OH, NICE moooooves, yeah baby!" utan som i FINT SOM FAN!

haha gjorde dock bort mig TOTALT.. haha detta måste berättas - in i minsta detalj!
Spatserade in på carlings på kungsgatan, där stod en trevlig tjej ( som jag senare fick reda på va från Helsingborg??)
"behöver ni hjälp idag tjejer?"
Och så svarar man som den JÄVLA turist man faktiskt är "öööh, näää.. vi kollar bara"
( kunde man inte kommit på nått LITE mer originellt?!) (( skit samma, det va inte det värsta!)
sen går vi runt lite där då, jag & siri.. sen tänkte jag " jag får ju fan säga att jag är en carla jag med..
så jag går fram till den otroligt snygga tjejen, kollar henne i ögonen och krystar fram ÖÖÖÖÖÖÖRH....
SÅKLART kollar hon ju på mig..  JAG får Käft-stillestånd och lapar ur mig " ja de va nog inte mer än de.." varav jag vänder på converseklackarna och  röd som den kräfta jag är går ut igen..
FY FAN, jag har nog aldrig skrattat så mycke i hela mitt liv.. Siri på sitt håll höll på att DÖ!
haha.. jag skrattar fortfarande bara jag tänker på det!

sen vart de lite shopping.. tänkte ju va så pigg så jag la upp lite bilder, men jag vet inte hur annes superflashiga dator funkar ( hittade precis mig själv bakom tv'n, letandes efter ett kortuttag! )
jag berättar om min nya favve så länge: det är ett linne, som jag tog lite för stort.. det är ganska långt, strax nedanför asset, och med knappar framtil ( ett TYPISKT måddi-linne btw!) färgen är det bästa, RAKT av AQUA!  sån turkos som man blir mega brun av!

sen är där lite annat stuff jag inte pallar ta här för DETTA ÄR INGEN JÄVLA MODEBLOGG! haha.. elåååår?

Daniel Knutsson har dessutom ringt mig som en dåre hela dagen, flängt fram och tillbaka mellan hagsätra och hötorget tycker jag det verkar som.. men tillslut stod han där framför mig, som den lilla filur han är!
känndes skummt att träffa honom här av alla ställen!

Nu fick jag sms, plus att jag är trött som en redan skjuten ren
(herregud, är det någon som hört Thomas DiLevas reklamsnutt på spotify, SHIT.. "eeszemezsa MMMAMMMMMMAH till röda koschet!")

NU får de va nog - Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback