sjukt sjuk

sprit-sjukan..
varför ska jag alltid blanda olika sorters sprit? det gör ju mig så sjuk..

jag minns att det sista jag tänkte innan jag tömde spritflaskan, rakt ner i halsen var, JAG måste få tiden att gå snabbt..
jag måste somna fort och sova länge.. jag måste snabba på dagarna, så det blir tisdag. wille kommer tisdag..
tisdag tisdag tisdag..

Åhh.. och idag har jag legat i fosterställning hela dagen. sprungit fram och tillbaka på toa, och hulkat..
sen DROOOOG asse ut mig på en nästan två timmar lång promenix.. så jävla skönt!

Kan ju tala om att Yohan höll 25års fest, och du kan ju tänka dig vilken crazy stämmning det va! folk dansade, folk rökte på balkongen, och fooolk rev ner vägg-bänken i köket.. ( det va väl iofs en tidsfråga!)

OCH jag har städat..

SÅ JA.. detta va nog mitt tråååkigaste inlägg NÅGONSIN! 

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Eeeerika

Du är ju kokko!

Kan ju inte supa dig till Tisdag, snottebelle.

Bra att sakna, bra att ha tålamod. Superdupermys

sen när ni ses iiiiii :D

Jag saknar dig acually. Snart person-time indeed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback