Stockholm 090513

ja, nollsex:tjugo va man framme på cityterminalen, PUH!
folk tror nog att det är jobbigare att åka buss än vad det är!
både jag och siri sov nog helt okej, fast vi vaknade vid första stoppet, och F Ö R S Ö K T E titta på varandra, haha..
vi liknade två gäspande mullvadar!!

Hur som haver, vi steg på samma vagn, och jag klev av vid västra skogen.. Jag hittade ganska fint hem till Anne, men hon fick möta mig innan jag kom till husen, det va typ som .. Okej jag ska skriva så ALLA förstår..:
Annes Lägenhets-hus-komplex eller vad det heter, lkan liknas vid:
*Gula i Höganäs, VIRRIGT!
*östra lerberget, totalt omöjligt
*där wille bor på ättekulla, OH NO rörigt..

fast vi hittade.

jag kan INTE förklara hur det känndes att se henne! hon va sig lik, men ändå inte!
sjukt... EXAKT samma röst som alltid, och EXAKT samma ansikte, fast ändå inte!
Sen gick vi hem till henne, och tog en cigg, snackade lite.. GÖTT!

Nu har anne gtt till jobbet, och jag sitter och väntar på att Siri, som bor fem stationer bort ska bli klar, så vi kan möta Anne på Lunch!

Första dagen i stockholm, och första dagen på semestern..

OJ jag glömde berätta; Igår när jag packade smällde det till i ryggen, och jag fick total-ofrivilligt krypa ihop på golvet! WACK läskigt!
det hände en gång till sen när jag skulle klä på mig, TUUUUR jag hade mino skirko willo på plats som tog hand om mig!

NU ska jag ut på staden! KÖSS - Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback