Till mina Systrar

Det kommer aldrig att finnas ord
att sätta till vad jag tänker

inga ord är för mig tillräckliga

För jag kan inte beskriva
inte bättre än

Ni är mitt allt, ni som jag delat hem med
ni som jag delat skratt och tårar med
ni som vet alla mina rörelser, ni som vet vad mitt nästa steg blir

ni som känner mina mardrömmar och mina visioner
ni som är mina systrar

Och så länge jag lever, tänker jag vara er stora sköldis


oövervinnerlig & oändlig kärlek och vänskap
För systraskap - mot jädrans all skit
som vi alltid gjort

Kommentarer
Postat av: birt

fint, mycket fint.

2009-05-06 @ 15:38:05
Postat av: Boonza

<3 JAG KOMMER ALLTID VARA EN LILL-SKÖLDIS =) ÄLSKAR DAAAAAAJ

2009-05-06 @ 23:04:40
Postat av: wilhelm

mycket vajert, bejby ;P

2009-05-07 @ 12:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback