wednesday

Visste du, att Bridget ( den fjolliga) i "girls of the playboy mansion" har en hund som heter wednesday ( kallas winnie) som faktiskt har ett eget radioprogram?
sjukt onödigt, i och med att man inte fattar när en hund skäller, vad den vill!
haha, onödig fakta!

Idag har jag fått ett roligt erbjudande.
Oscar från Carlings butiken på södratullgatan i malmö, ringde och frågade om jag ville jobba där på lördag!
klart jag vill!

tyvär betyder ju detta att jag missar springtime-loppet, där fahlmans har ett eget lag.. TUSAN PÅKAR!

Sen gick jag och systerSiri hem till mamma, drack lite kaffe och kollade Grey's Anatomy, som var jätte hemskt idag!
(izzy skulle opereras, och McDreamy måste operera och han är ju lite "ur gängorna" som man ju vet..
sen friade han till Meredith, och hon svarade... )
Vi planerade även vår kommande stockholmsresa, och kom fram till att vi "bor" på samma linje!
jag ska bo i solna, och siri i kista! det är t11 båda två!

GUD vad jag längtar nu!
fast det kommer bli två hemska veckor från baby smet, för han ska minsann sticka iväg till prague, och sippa bier med dudsen..


jag har för övrigt fått lite dille på franska låtar idag..
har ju tre klassiker att lyssna igenom:
1. den OSLAGBARA Edith Piaf!
2. den OÖVERVINNERLIGA Jacque Brel
3. och till sist, den UNDERBART SENSUELLA Brigitte Bardot!

LOVELY!

NU ska jag sova, för imorgon har jag ett VIKTIGT ärende nio på morgonen!

AU REVOIR - Le jolie Elso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback